-->

Sider

onsdag 1. september 2010

Det har skjedd så mye!!!!

Tiden har virkelig løpt fra meg de siste to ukene, og jeg har så dårlig samvittighet for mine manglende oppdateringer!
Det hele begynte tirsdag kveld for to uker siden da jeg plutselig, sent på kvelden, fikk en telefon med spørsmål om å komme på jobbintervju.
Og hvem takker vel nei til det? Ikke jeg i allefall.
Jobb er en viktig del av hverdagen for meg, og jeg begynte å kjede meg alvorlig på dagtid hjemme etter to uker.
Dagen etter var det intervju, og bare en time etter at jeg kom hjem ringte de for å tilby meg stillingen!!!
Så nå har jeg jobbet over en uke alt, og jeg stortrives!
Det er full fart hele dagen og så mye nytt å lære!

Nå begynner mine nye rutiner å falle litt mer på plass også, så da skal jeg få jobbet med min dårlige samvittighet ovenfor bloggen og oppdatere oftere, som jeg så høytidelig lovet her for noen uker tilbake. ;)

1 kommentar: