-->

Sider

søndag 26. september 2010

Jeg har latt meg inspirere.

Av Grommis og baker nå eplekake.
Etter at hun blogget eplekaken sin tidligere i uken fikk jeg så fryktelig lyst på det, og
søndag er jo en fin dag for å spise litt kake?
Spesielt nå som samboeren har brukket en tå og ikke får lov til å sykle, slik at jeg
ender opp med å ha ham hjemme hele dagen. ;)

Jeg kan forøvrig love at det tar fryktelig lang til å sikte 3dl hvetemel når det eneste utstyret man har tilgjengelig er en slik liten en som vanligvis brukes til te!
Ja, ja... Man får til det man vil!! ;)

2 kommentarer:

  1. Åhhh...og nå fikk jeg lyst på eplekake også:(
    Men jeg holder ut, her er første mulige kakebakespiseutskeielse helt sist i oktober når både Oldebesten og min vakre førstefødte har fødselsdag:)

    Ha en smashing uke:)

    SvarSlett
  2. Slutten av oktober er bare noen få uker unna. ;)
    Jeg brukte kjæresten's brudd i tåen som unnskyldning for kake denne gangen. Jeg er altfor flink til å finne på unnskyldninger for slikt i grunnen. ;)

    Ha en smashing uke du også!

    SvarSlett