-->

Sider

søndag 15. august 2010

Et tips til alle med barn som begynner å bli store!

Vi har her i huset en hel haug med barnebestikk som 7 åringen har hatt i mange år.
Det siste året har vi sett at det har vært i minste laget for ham og jeg startet jakten på barnebestikk til litt større barn siden han selv har sagt at han syntes det vanlige bestikket var litt for stort for ham.
Det er å få tak i mange steder, men felles for de alle er godt over 100 kr for et sett med gaffel, kniv og skje, i tillegg til at det desverre har litt barnslige motiver med bamser og slikt
Men... IKEA har en bestikkserei som heter Dragon.
Der har de dessertgaffler, dessertkniver og dessertskjeer som er helt PERFEKT i størrelse til barnehender.
Prisen er også gunstig for lommeboken.
39 kr pr pakke! Så til godt under prisen på et sett hos Tilbords har vi nå 6 sett!
Ekstra bonus for klassisk, enkelt design som matcher det bestikket vi voksne bruker. ;)

2 kommentarer:

  1. Så lurt! Det skal jeg notere meg bak øret og spre videre:)

    Jeg ELSKER bloggverden som er så full av gode, gøye og NYTTIGE tips:)

    Tror det er samme gule kaken du referer til som nøttekake, man får den med både mandel- og hasselnøttbunn;)
    Kremen er himmelsk, litt seig egg-med-smør-krem, mange får den overhodet ikke til når de pisker for hardt og lager en slags luftig smørkrem.

    SvarSlett
  2. NÅ har jeg lest meg opp på siste dagers blogginnlegg og kommenterer alt samtidig her:

    FINT bestikk!
    Stakkars bonussønnen, men det var ikke så lett å oppdage da..:) Og så skjønn han er som gleder seg over å ha deg i familien. Dere er heldige begge to! :)
    OG for et fint walk in closet! Og fantastisk at du også er 1.62, NØYAKTIG like høy (lav..) som meg:)

    Onsdagsklem fra meg:)

    SvarSlett