-->

Sider

onsdag 15. september 2010

Plutselig høst...

I går kveld sa jeg til kjæresten at selv om jeg nå har bestilt vinterjakke som jeg gleder meg veldig til å få, synes jeg at det er bittelitt trist at det er så lenge til jeg kan ta den i bruk! På søndag hadde vi nydelig sommervær her, og både mandag og i går holdt solen seg her i sør og temperaturen holdt seg på 18-19 grader.
Nå angrer jeg på det jeg sa, for da jeg sto opp i dag var det ikke mer enn 5 grader ute til tross for nydelig solskinn.
Og plutselig over natten ser det ut til at bladene har begynt å skifte farge også. Jeg akter nå å nyte høsten og den nye høstkåpen min så lenge som mulig. Vinteren og muligheten til å bruke den nye jakken som er på vei kommer fort nok uansett!
Ha en strålende onsdag! Snart er det sommer igjen. ;)

2 kommentarer:

  1. Høsten kom plutselig her også og jeg har trøstet mitt frostige jeg og min rennende nese med å klikke hjem litt nytt i anledning Londonreisen;) Mannen lurer sikkert på hvorfor det er nødvendig når jeg skal på shoppingtur, men man må da ha noe å reise dit i også. Et argument de fleste jenter forstår i det minste;)

    SvarSlett
  2. Jeg er så enig med deg!
    Det er alltid en hel masse nytt som trengs FØR en reise. he he...
    Mannen her i huset forstår heller ikke det logiske i det.

    SvarSlett