-->

Sider

onsdag 29. september 2010

Still working

Det har vært en lang dag i dag.
Jeg var flink og var tidlig på jobb, men det hindret meg likevel ikke i å ta med jobben hjem.
Middagen er vel overstått, bonusbarnet i seng, kjæresten skal snart ut for å sykle og jeg har rigget meg til for å jobbe litt til.
Enkelte ting krever at jeg virkelig holder tungen rett i munnen og jeg skal ærlig innrømme at det ofte kan være mye lettere å få det riktig på første forsøk når jeg jobber litt hjemme om kvelden.
Satser på at det ikke tar altfor lang tid.
Kanskje jeg bør tenke litt mer alvorlig på prosjektet jeg har lyst til å starte med her hjemme?
Vi har nemlig en grusomt stygg skrivepult i stuen som jeg har veldig lyst til å male og flytte litt på slik at vi har en krok som kan brukes når det jobbes hjemmefra om kvelden.
Hadde ikke hatt noe i mot et hjemmekontor som så ut slik som dette:

Vi  Jeg har fryktelig mange maleprosjekter på gang i huset denne høsten, men foreløpig er de alle bare blitt ved tanken. Kanskje på tide å slutte å utsette og heller komme i gang med det? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar