-->

Sider

søndag 12. september 2010

London shopping, del II

Cardigan med "puff ermer" fra Primark. Klarte bare ikke å gå fra den.
Syntes den var så søt! Kommer ikke helt til sin rett på hengeren a.
Strikket kjole/tunika.
Denne fant jeg på et marked rett bak Liverpool Street Station.
Så deilig å ha om høsten!
Semskede støvletter med lav hel!
Disse fant jeg hos Primark, nesten helt gratis. Bare 100kr!
Alle mine høye heler har vist seg fryktelig upraktis der jeg jobber nå, siden jeg stadig er ute og løper rundt mellom alle byggene som er der ute.
Nye joggesko!
Jeg elsker virkelig joggesko fra Sketchers. De er så gode å gå med!

I tillegg ble det endel nye tights og "jeggings" på meg som jeg fant hos New Look og Next.
De er så gode å ha på!
(Jeggings er virkelig et merkelig ord synes jeg.)
Vinterjakken jeg hadde sett meg ut før jeg reiste fant jeg aldri så den må jeg bestille på nett veldig snart.

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for mail, det er så snilt av deg å gjøre det:)

    Ønsker deg en kjempefin dag mens jeg IGJEN lurer på hvilke butikker disse Londonskattene kommer fra;)

    SvarSlett
  2. Ops.... Det har jeg vist helt glemt å skrive ja. hehe.... Skal oppdatere innleggene nå jeg.
    Ha en strålende dag!!!

    SvarSlett
  3. Ååh, digger den strikka tunika/kjolen!
    Men hva i H**** er jeggings???

    SvarSlett
  4. Kikja: Jeggings = tights som ser ut som jeans. haha... Merkelig ord, men det var det merkelappene sa det het. haha

    SvarSlett
  5. Aah.. Men det har jeg jo! :p

    SvarSlett