-->

Sider

onsdag 1. september 2010

I dag var ingen vanlig dag...

For i dag har jeg gjort noe jeg aldri før har gjort og heller aldri trodd jeg skulle gjøre noen gang.
Forrige uke tok jeg sikkerhetskurset som kreves før man får lov til å ikle seg oransje kjeledress, vernesko, vernebriller og hjelm, men jeg fikk likevel ikke somlet meg til å faktisk gjøre noe mer med det før i dag.
Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves så endelig kom jeg meg ombord på boligriggen som bygges der jeg jobber!
Ikke videre flaterende antrekk må jeg si, men det er utrolig gøy å få se den på nærthold og gjøre noe litt annet enn det vanlige kontorarbeidet.
Og for en utsikt jeg fikk høyt der oppe!
Lekkert, eller hva? ;)
Oransje er virkelig ikke min farge, og verken brillene, hjelmen eller fletten i håret var videre kledelig heller.
Jammen er jeg glad jeg ikke trenger å gå slikt kledd til daglig!

Nei, nå er det på tide å pakke ferdig her. I morgen tidlig reiser jeg til London!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar