-->

Sider

mandag 20. september 2010

Feire kjærligheten

Jeg og samboeren har vært kjærester i 3 år!!!
Jeg husker godt dagen for 3 år siden, da han etter å ha overnattet hos meg før han skulle ut og reise med jobben, ringte meg fra flyplassen for å fortelle hvor forelsket han var til tross for at vi hadde brukt hele natten på å prate om akkurat dette og kommet frem til at: ja, vi ville være kjærester. ;)
Jeg valgte å være veldig snill i dag og sette på kaffen til ham før jeg dro på jobb,
rett og slett fordi jeg følte for å være litt ekstra snill i dag som vi skal feire oss. ;)
Akkurat det med kaffe er blitt vår lille romantiske greie i hverdagen også.
Han er ikke så flink til å komme med blomster og slikt til meg uten at jeg hinter først,
men hver helg står han opp før meg og serverer meg kaffe på sengen.
Og jeg har lært meg nå at små, søte, romantiske ting i hverdagen er vel så bra som blomster, om ikke bedre.
Hverdagen er jo hver dag. ;)
Det blir ingen stor feiring i dag, men vi har avtalt at vi skal legge vekk pc'er og mobiler noen timer i kveld og bare være oss to, sitte i samme sofa og se film.
Middag ute blir det også, med bonusbarnet.
Gave har jeg bestilt til kjæresten, men jeg tror ikke den kommer før om noen dager.
Vi ble enige om ingen store gaver, men en liten ting var lov.
Og det er jo bra typisk meg å bestille liiiitt i siste liten.
Jammen bra kjæresten vet å sette pris på alle gavekortene jeg lager fordi gavene ikke har kommet i posten enda. ;)
En liten gave til bonusbarnet må vi også finne på synes jeg.
Han er flink som har holdt ut med meg så lenge han også. ;)


1 kommentar:

  1. Grattis! Klart man skal feire kjærligheten!
    Haha, kaffe er litt sånn romantisk her også. Jeg ELSKER når min kjære lager kaffe til meg:):)
    Kos dere i kveld, alle tre:)

    SvarSlett