-->

Sider

torsdag 23. september 2010

Når katten er borte...

Danser musene på bordet, sies det.
I mitt tilfelle er det mer:
Når mannen er borte endrer jeg på huset!
Og jeg har lært det av min mor.
Så når kjæresten reiser ut for å sykle og jeg sitter igjen som sykkelenke må jeg jo finne på noe.
I mange år har kjæresten hatt et bilde på stueveggen med bilmotiv. Jeg er ikke fult så begeistret for bil bilder på veggene så jeg flyttet i går dette opp på "gutterommet" på loftet og hang i stedet opp et litt mer "normalt" bilde på stueveggen.
Om mannen egentlig liker det vet jeg ikke, men det er veldig spesielt for meg.
"Safari" av Jarle Rosseland.
Jeg ønsket meg dette i mange år og fikk det til slutt som julegave av pappa.

Kanskje ikke helt snilt av meg å bytte ut bildene på veggene uten hans samtykke men....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar