-->

Sider

søndag 19. september 2010

Effektiv søndag?

Ops....
Det sa: klikk, klikk, klikk..
Og vips så hadde jeg bestilt en hel masse fra HM.
Skjønner ikke helt hva som skjedde alså. ;)
Jeg trøster meg med at det er min belønning for at alle regningene nå er betalt,
jeg har tømt vaskerommet for skittentøy, ryddet huset, støvsugd (ok da, kjæresten gjorde det), vasket kjøkkenet, skrubbet komfyren både innvendig og utvendig og faktisk jobbet litt.
Så da er vel litt nettshopping fortjent?
Jeg må innrømme at det er farlig å gå et helt år uten å kjøpe stort av klær, for når man først begynner igjen.... Ja da er det gjort.

2 kommentarer:

  1. Lett for å bare "klikk-klikk" sånn helt uten videre, men du verden så godt det gjør;)

    Her blir det storhandel tror jeg og så skal jeg lete etter cardiganen som Grommis blogget fra Vila, den ser ut til å være et må-ha-for-høst-plagg for meg, men om den er fin på meg gjenstår jo veldig å se;)

    Ha en strålende uke, håper feiringen av kjærligheten gikk fint:)

    SvarSlett
  2. Bella: Feiringen av kjærligheten gikk strålende. Sånn dersom vi ser bort i fra den lille detaljen om at jeg ble så sliten utover kvelden at jeg faktisk sovnet før barnet!!

    Det er veldig deilig å bare "klikk-klikk" og ha noe å glede seg til. Nå løper jeg nærmest til postkassen hver ettermiddag i håp om at det skal ligge en hentelapp eller to der!

    Håper du har hatt en fantastisk uke så langt, nå er det snart helg igjen. ;)

    SvarSlett