-->

Sider

torsdag 2. september 2010

@ the airport.

Nå sitter jeg her på flyplassen og dingler med bena.
I dag var jeg usedvanlig tidlig ute selv til meg å være! Nesten 3 timer før flyets avgang.
Sånn er det å bo i en "landsby" som en venninne så fint sa det.
Bussene går vist bare annenhver time så tidlig om morgenen dersom man skal litt lenger avgårde enn bare ned til sentrum.
Men en klar fordel med å være veldig tidlig ute er det jo. Jeg slapp å stå i kø for å levere bagasjen min. ;)
Og jeg har  nå goood tid til taxfree shopping! ;)
Totalt blir vi 9 jenter på tur denne gangen, men de andre kommer ikke før i natt.
Men jeg klarer å shoppe på egenhånd også jeg. ;)


3 kommentarer:

  1. Kos i byen MIN... and shop shop shop :-D

    SvarSlett
  2. Kos deg i London! Er bare -litt- misunnelig ;)

    SvarSlett
  3. Tine:Jeg koste meg masse, men fikk ikke shoppet så mye som ønsket. Vil du være med på dagstur på nyåret? ;)

    SvarSlett