-->

Sider

torsdag 2. september 2010

Dagens fangst

Da har jeg kommet tilbake på hotellet etter å ha gitt et lite bidrag til Englands velferdskasse.
Jeg har rukket å shoppe en liten gave til bonusbarnet (takk for hjelp til å finne en fin beskrivelse, Grommis!) og endel til meg selv. Både sko, tunika, tights, cardigan og smykker fikk bli med meg tilbake på hotellet i dag.
Og en flanelspysj! Husker ikke sist jeg hadde på meg pysj, men det er iskaldt på rommet her så det ble en nødvendighet i dag. Jeg våknet av at jeg skalv og hakket tenner etter en liten høneblund tidligere på dagen.
Mobilkamera gir desverre ikke de beste bildene, men det får duge så lenge. ;)

1 kommentar:

  1. GRATULERER med jobb:) Så herlig! Og håper du har kost deg på tur! Bonusbarn er et veldig fint begrep ja:)

    SvarSlett