-->

Sider

tirsdag 7. september 2010

Borte bra, men hjemme best

London turen har vært veldig koselig, men jeg må innrømme at det var deilig å komme hjem.
Det tærer på tålmodigheten min når vi er så mange og ting tar veeeldig lang tid noen ganger.
Jeg glemte stadig å ta bilder, men noen fikk jeg da tatt.

Snaaart fremme....
Flyturen gikk forøvrig veldig fort. Hovedsakelig fordi jeg havnet ved siden av 3 hyggelige mennesker fra min nye hjemby som bestemte seg for at det måtte feires med en øl da de fant ut at jeg nylig forlot Oslo til fordel for det blide sørland.
Endelig fremme ved hotellet!
Fryktelig sliten etter å ha vært våken siden 3.30 og oppgitt over at jeg måtte vente til kl 14 før jeg fikk sjekket inn.
På Harrods ønsket jeg de andre jentene først velkommen til Fendi Casa.
Jeg ble ganske trøtt og sliten da jeg oppdaget denne innbydende sengen...
Jeg skulle gjerne hatt denne sofaen fra Ralph Lauren. Den var så god å sitte i!
En orkidé av typen på bordet her er forøvrig høyt oppe på ønskelisten min.
Skulle så gjerne hatt en slik på avlastnningsbordet i stuen.
Jeg måtte forøvrig til Harrods ene og alene for å kjøpe en bestemt type sennep til pappa.
En deilig Starbucks pause etter lunch.
Skikkelige turistbilder er et must!
Og etter en lang dag med shopping bar det ut på byen for noen av oss.
Før vi dagen derpå ladet opp til shopping med en sightseeingbuss.

1 kommentar:

  1. Er det noe jeg ser frem til så er frappucinos på Starbucks.. Herlighet så godt det er:)

    SvarSlett