-->

Sider

tirsdag 7. september 2010

London shopping, del I

London er fantastisk for shopping og hadde det ikke vært for SAS sin 20kg grense hadde jeg nok shoppet mye mer enn det jeg gjorde.
Jeg klarte utrolig nok å ende opp med en koffert på bare 22kg på vei hjem!
Jeg tror jeg må ta en ny tur snart, for det var så vanskelig å velge mellom alt jeg hadde lyst på. ;)
Dette er noe av det som fikk bli med meg hjem denne gangen:
Nye topper. Den brune og den gråblå er fra Primark, den rosa fra New Look.
Høstjakke som allerede har rukket å bli en favoritt fra Next.
Jeg elsker skjerf og fant endelig noen i fargenyanser jeg ikke hadde.
Kjøpt hos den søte, gamle, "pashmina mannen på hjørnet" rett ved hotellet.
Slike boder med skjerf finnes nesten overalt i London.
Mulig jeg ender opp med å gi bort noen av de i gaver.
Nye smykker er alltid gøy!
Alle disse fant jeg hos Primark for den nette sum av typ 20kr pr stk.
Perlene er vel det siste jeg trengte mer av, men jeg trøster med med at jeg ikke hadde noen i akkurat de nyansene. ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg suger til meg all flott shopping og tar gjerne imot butikkene de er kjøpt i i sammen slengen for nå er det bare drøye to måneder til denne moren forlater redet til fordel for far og setter nesen for jentetur, shopping og champagne:)

    Ha en fortsatt fin uke:)

    Klem fra Bella

    SvarSlett
  2. Bella: Jeg har vært innom en hel masse forskjellige butikker. Og jeg anbefaler alle! hehe... Sender deg en mail jeg. :)
    Jeg kan love at du virkelig har noe å glede deg til. For noen år siden tok jeg nesten hele julegaveshoppingen i London. ;)

    SvarSlett