-->

Sider

fredag 17. september 2010

Kjolejakt

Jeg er på jakt etter ny kjole.
Ja, jeg har mange kjoler i skapet, men....
Om litt over en måned skal vi i en middag der det kreves pen kjole.
Jeg finner ingenting i skapet som passer helt til beskrivelsen på innbydelsen!!
Så jeg har startet jakten.
Og dersom jeg skal bestille noe på nett må jo det gjøres ganske snart egentlig.
Men det er jo så mye fint å velge i!!!
Forever21
New Look
New Look
New Look
Forever 21
Vila
Vila
Vila

Det er så mye fint der ute, og helst skulle jeg hatt de alle i skapet...

1 kommentar:

  1. Godt du er på bedringens vei, og for øvrig er jeg veldig glad i vila sine kjoler, syns ofte snittet passer fint til litt curves og så faller stoffet så fint:)

    Nå lager jeg greskinspirert middag med lammekjøttdeig, aubergine, guacamole (ok, jeg vet at den er på helt feil kontinent, men vi hadde så utrolig mye veldig moden avokado), minitomat, tzaziki og salat, mens Sophia ruller rundt på gulvet med far og poden sover i vognen ute.

    Senere blir det handletur for å kjøpe gardinstenger og så er det hjem for sushi til kvelds:)

    Ha en strålende lørdag:)

    SvarSlett