-->

Sider

mandag 10. august 2009

Savner solen.......

Nydelig solnedgang i min gamle hjemby Chandler, Arizona.

For andre år på rad har jeg tilbragt ferien min på det blide Sørland.

Stedet som skal være så idyllisk og solfylt om sommeren.

Men... Hvor blir det av alt dette fine været de skryter sånn av? Jeg har ikke sett

noe til denne fantastiske solen, sommeren, de fine strendene....

Vel, jeg har vært på stranda der en gang... Men det var i oktober måned! Vi gikk bare en liten tur der mens vi ventet på at maten skulle bli klar for henting.

Nei, den såkalte SØRLANDSIDYLLEN mistenker jeg nå sørlendingene for å ha diktet opp for å lure oss østlendinger ned dit så vi kan bruke alle pengene våre der nede i stedet for i Oslo!


En liten liste over ting jeg IKKE har gjort i sommer...


*Vært på stranden*

*Solt meg*

*Blitt brun*

*Fått fine solblekede striper i håret*

*Brukt de 3 bikiniene jeg tok med meg på ferie*

*Brukt det store, fine strandhåndklet mitt*

*Gått barbeint i sanden*

*Sett på solnedgangen fra et svalberg med lyden av måker og bølgeskvulp rundt meg*


Ja, det er det jeg IKKE har gjort i sommer....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar