-->

Sider

mandag 31. august 2009

Hva rakk jeg egentlig å gjøre i helgen??

Vi hadde ganske stramt program for helgen med all treningen vi skulle gjøre.
Men jeg rakk da å shoppe litt også. Og min kjære ble imponert over effektiviteten min!
Jeg trengte ny sykkelhjelm så vi tok en tur til byen for å kjøpe det. (Pluss at jeg insisterte på en tur innom DNA for å se om høstnyhetene hadde kommet.)
Vi la da inn 1 time til alt vi skulle i byen.
Da vi kom inn på G-Sport kom jeg på at jeg har mistet sykkelhanskene mine så da trengte jeg det også. (Da sukket min kjære tungt og mumlet noe om at "nå sprekker tidsbudskettet".)
Men jeg var så effektiv!!!
Jeg klarte å bestemme meg for både hjelm og hansker på 8 minutter til tross for alle fargene de hadde å velge i mellom!
Da vi kom inn på DNA så jeg med en gang støvlettene jeg har hatt lyst på, prøvde de, rett til kassen og vi ble ferdige der også på rekordtid. Bare 9 minutter fra jeg gikk inn der til jeg gikk ut igjen med et lettere svett visakort. (Stakkars kortet, ble mye fattigere på bare 17 minutter.)
Da var det bare matbutikken som gjensto og siden min kjære var så imponert over effektiviteten min så langt løp jeg rundt og fant alt vi skulle ha i rekordfart der også.
Nøyaktig 56 minutter etter at vi kjørte hjemmefra var vi tilbake!!! Og vi hadde da tilbrakt 20 av disse minuttene med å kjøre til og fra.

Jeg håper bare ikke min kjære forventer at jeg er like effektiv neste gang vi skal på shopping også...

I tillegg til ekstremshoppingen rakk vi totalt 9 timer og 45 minutter trening,
og vi hadde tid til å slappe av med film og god mat lørdag kveld.

2 kommentarer:

  1. Åj, for en treningshelg! Hva gjorde dere? Bare sykling? Det hadde jeg aldri fått med min mann på, hehe..

    SvarSlett
  2. Vi begynte fredagen med et par timers tur, så var det både tur og sykling på lørdag og sykling igjen på søndag. Søndagen trodde jeg at jeg skulle dø mot slutten, jeg var så sliten...hehehe

    SvarSlett