-->

Sider

tirsdag 25. august 2009

Au au au....

Det verker i hver eneste muskel i hele kroppen!!!! (Jenny, dette er DIN feil!!! )
Ja, det ble trening i går også. Totalt 3 timer med en kombinasjon av styrke, kondisjon og mye gange!!! (Det er et fint stykke å gå hver vei til treninga og når man først skal være sporty må man jo gå dit, eller hva?)
Men resultatet er jo da at jeg nesten ikke klarer å røre meg i dag. Noe som minner meg på at jeg tror kanskje jeg glemte å tøye ut?!?!
Ja, ja... Det går jo over da. Og det er deilig å kjenne at man har brukt hele kroppen også. :)
I går fikk jeg også melding av verdens søteste "kusine" Helene. Hun hadde kommet trygt frem til skolenhun skal gå på dette året og trivdes så langt veldig godt. (Og det er betryggende å høre!)
Hun hadde tenkt på meg flere ganger også etter at hun kom dit. Det var vist ei jente der oppe som ligner ganske mye på meg, bare en yngre versjon?!?!?!?! (Er jeg ikke ung lenger, Helene?? ;) )
Jeg håper du fortsetter å trives der oppe, selv om jeg må innrømme at jeg kommer til å savne deg litt her hjemme da. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar