-->

Sider

torsdag 27. august 2009

Litt mye å gjøre....

Noen ganger har jeg så mye å gjøre at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne engang. Alt haster på en måte like mye, og da blir det fort til at jeg begynner litt her og litt der. Resultatet av det er at jeg bruker mye tid på å gjøre lite....
I dag er en av de dagene der jeg føler at jeg ikke får gjort stort fordi jeg har så mye som må gjøres. Noen fler som har det slik til tider??

Nå har jeg så mye å gjøre at kontoret mitt ser vel omtrent slik ut:
Det er ikke så ille i virkeligheten, men det føles slik til tider.

Jeg drømmer stadig om å komme på jobb og se at en ryddefe har gjort dette med kontoret mitt:

Og selvsagt skal hun på mirakuløst vist også ha klart å tryllebort min stadig voksende innboks på mailen...
(Forlanger jeg mye nå???)


Men siden denne ryddefeen lar vente på seg får jeg vel bare sette i gang og gjøre det selv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar