-->

Sider

fredag 14. august 2009

Endelig fredag!

Den første uken etter ferien nå har gått både fort og veldig sakte på en gang.
De første dagene forsvant helt for meg, men på onsdag begynte jeg å surre og trodde det var torsdag og torsdag morgen var jeg overbevist om at det var fredag.
Det kan ha litt med at min kjære plutselig hadde møte med jobben torsdag og fredag denne uken og ikke bare fredager som de pleier.
Så når han da kjører meg til jobb en torsdag er det ikke så rart jeg tror det er fredag. Det er jo slik rutinen har vært når jeg blir kjørt de siste to årene!
Men endelig er helgen kommet!!!
Jeg håper på fint vær hele helgen til tross for at værmeldingen sier seg uenig.
(De kan jo ta feil alle sammen?!?!)
Egentlig har ikke været så mye å si i morgen da eneste planen så langt er en tur på Ikea. (Hurra!)
Noen som har noen spennende helgeplaner?

2 kommentarer:

  1. Hehe, fort gjort å surre litt på dagene! I helgen skal jeg sløve masse, svømme litt og både på kino og på fiskerestaurant. Tror det blir en bra helg, ja!

    SvarSlett
  2. Ååååå.... Det hørtes ut som en deilig helg. :)
    Lurer på om jeg skal forsøke å lure med meg min kjære på kino jeg også. ;)

    SvarSlett