-->

Sider

lørdag 22. august 2009

Deilig lørdag....

I dag har jeg ikke gjort i nærheten av så mye som jeg egentlig hadde planlagt å få gjort.
Sov litt lenger enn planlagt så jeg våknet med følelsen av å ha forsovet meg.
Etter frokost var det bare å sette i gang med dagens gjøremål.
Vaske klær, rydde og vaske badet, sette på en ny maskin med klær, ut på sykkelen for å nyte litt sol. (Klarte utrolig nok 1,6 mil i dag, selv uten noen bak som pucher meg.)
Ettermiddagen ble brukt på å se 1,5 time teater (Løvenes Konge) igjennom skjermen på kamera mitt.... hehe....
Jeg hadde lovet lillesøster at jeg skulle filme hele den siste forestillingen de hadde og fant fort ut at det ikke var lett å filme uten å se på skjermen så og si hele tiden.
Bra jeg så det da de hadde permiere også, så jeg har jo ikke gått glipp av det i "storformat".
De er jo så flinke, og jeg synes nesten de var enda flinkere i dag enn på premieren forrige uke.
Og siden det var siste forestilling i dag hadde de gjort litt mer ut av små ting i enkelte scener.
Kan ikke huske sist jeg lo så mye!!!!!
Noen andre som har gjort noe gøy i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar