-->

Sider

tirsdag 18. august 2009

Nok en dårlig natt...

Jeg sliter så ekstremt med å sove om dagen. I natt lå jeg og vred på meg til klokken var nesten halv tre før jeg sovnet. Natt til i går sovnet jeg ikke før en eller annen gang mellom 3 og 4, noe som resulterte i at jeg forsov meg. Jeg våknet av at en kollega ringte meg litt før 9. Hjelpes!
Bra jeg har flexitid da, så det var jo bare å bli på jobben noen timer lenger. Skjønner virkelig ikke hvorfor det blir sånn, jeg er jo stup trøtt når jeg legger meg.
Og jeg som trodde flere timer på sykkelen ute skulle gjøre meg så sliten at jeg sovnet fort....
Ja ja... Jeg har i det minste kommet godt i gang med ukens trening da. Og bare det at jeg har kommet meg tilbake til syklingen er jeg stolt av. Jeg var jo så optimistisk her i vinter og bare ventet på at snøen skulle forsvinne så jeg kunne sykle ute. Men klarte jeg å komme meg i gang da jeg skulle? Neida.... Jeg er verdensmester i å utsette ting.
Men jeg har endelig kommet på rett spor og har trent 7325 minutter de siste to månedene!
Men i dag tror jeg at jeg skal ha hviledag og legge meg tidlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar