-->

Sider

fredag 23. april 2010

Vi ska ikkje sove bort sumarnatta.....

Men vårnettene skulle jeg gjerne sovet bort!!!!
Jeg har igjen hatt en natt med nukll søvn. Det var helt nytteløst.
Jeg var så trøtt at øynene sved og stakk, men jeg fikk likevel ikke sove.
Dette er 4 natten på 3 uker som jeg har det slik og jeg begynner å bli litt sliten nå.
De nettene jeg får sove ender jeg opp med å våkne både i tide og utide.
Jeg tror jeg nå mangler noe slikt som 50 timer søvn denne måneden!
Det eneste positive med dette er at jeg kjeder meg sånn at jeg går ut døra hjemme for å dra på jobb litt etter 05.00. Som er den tiden jeg under normale omstendigheter vurderer om jeg skal orke å stå opp.
Vel, det er jo et par andre positive ting da. Jeg får unna mye husarbeid om natten når jeg ikke sover!
I natt fikk jeg faktisk strøket alle skjortene mine, så nå henger de klare i skapet og bare venter på å bli brukt.

Er det noen som har noen gode tips jeg kan forsøke for å få sove???

Jeg er villig til å forsøke det meste nå.
Så langt har jeg testet ut ingen kaffe etter kl 16 (altså ikke noe kaffe når jeg har fotlatt kontoret), ikke trene etter kl 19 (for det får jeg altfor mye energi av) og forsøkt å gå en rolig tur en times tid før leggetid (ryktene sier at frisk luft skal gjøre at man sover godt) og alt har vært uten hell.....

Skulle ønske jeg var som katten min.
Han sover "anytime, anywhere"......

1 kommentar:

  1. Huff, jeg føler med deg!! Jeg hadde en periode for et par år siden hvor jeg IKKE fikk sove. Det var utrolig slitsomt og ingenting hjalp. Når jeg i tillegg tenkte på det, så gikk det jo i alle fall ikke...

    Når var det du bodde i USA og hvor bodde du? Jobbet du der eller var det studier?

    Ønsker deg en strålende fredag. Håper du får sove i natt;-)

    SvarSlett