-->

Sider

mandag 19. april 2010

Ukependler? Jeg??

Jeg satt og grublet på hva som kvalifiserer som ukependler i går kveld og tror nok jeg går inn under den kategorien.
Nesten hver fredag og hver eneste langhelg, ferie, fridag og helligdager reiser jeg sørover til min kjære.
Altså han er ofte her også, men nå som sykkelsesongen er i gang er det min tur til å tilbakelegge x-antall mil.
Og hver søndag kveld eller tidlig mandag morgen snur jeg og drar tilbake til Oslo for å jobbe igjen.
Jeg skal jo flytte ned dit etterhvert, jeg må bare finne en jobb der først.
En prosess som har tatt mye lenger tid enn planlagt, men jeg vil ikke ta en jobb bare for å ha en jobb. Jeg vil ha noe jeg kan trives med når jeg først skal flytte så langt!
I allefall kom jeg i går til den konkulsjon at jeg pr i dag er ukependler.
Og jeg gleder meg til det blir en slutt på det!

4 kommentarer:

  1. likte velldig godet designet på bloggen din :D
    Ha en fin dah!

    SvarSlett
  2. SÅ gøy at du skal flytte sørover etterhvert da! Men skjønner det med jobb, det er ikke bare-bare!

    SvarSlett
  3. hejsan ! ♥
    kolla gärna in i bloggen ♥
    kanske lämna en kommentar ?
    skriv gärna några frågor i frågestunden som du hittar längre ner ♥
    PUSS ! ♥

    SvarSlett
  4. Grommis: Ja, jeg gleder meg veldig. Håper jeg finner drømmejobben der ned snart. ;)

    SvarSlett