-->

Sider

søndag 18. april 2010

"Ny" lysestake

Jeg valgte i går å male lysestaken fremfor å vaske bokhylle og rydde roterom.
De siste to fristet merkelig nok svært lite... He he...
Som sagt fant jeg en gammel lysestake i tre hos mamma for en stund siden.
Jeg er ikke videre glad i "trefarget" så jeg bestemte meg for at den ville være finere i hvit.
Jegblir ikke helt enig med meg selv om hva jeg synes om det endelige resultatet, men den ble i allefall litt finere enn hva den var.
Før:

Etter:


Min kjære kom med følgende smått sarkastiske kommentar da jeg holdt på:
"Jammen bra du maler den så den passer inn her, for vi trenger virkelig enda en lysestake."
Jeg svarte med:
"Vi har ingen fra før som ser ut som denne, så denne trengte vi."
Det er jo så koselig med levende lys!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar