-->

Sider

lørdag 17. april 2010

Husarbeid lørdag

For alt jeg hadde planlagt å gjøre i dag har utgått pga vinden.
Det blåser som bare det her og i perioder høres det ut som at huset skal rase!!!
Opprinnelig var planen å sitte i solveggen med kaffe og en bok og bare kose meg hele formidagen.
Det er en liten del av verandaen der det aldri er noe vind, men med stiv kulig fra kysten er det umulig å sitte selv der. :(
Hagemøblene har jeg gitt opp. De danser samba over det hele her, men etter å ha satt de på plass 4 ganger ga jeg opp. Det blåser for mye gitt.
Jeg fikk et anfall av kjedsomhet så nå har brukt de siste 3 timene på å vaske kjøkkenveggene, gulvet, innsiden av ovnen og mikroen.
Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal ta ut alt av bokhyllen og vaske den, begynne på maleprosjektet av en lysestake jeg fant hos mamma eller rydde på "roterommet" oppe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar