-->

Sider

torsdag 22. april 2010

Surprise bleiekake til Kikja

På tirsdag var jeg som kjent ute og shoppet et par småting jeg manglet til en gave og nå kan jeg endelig vise det frem siden mottageren nå har fått gaven.
En tidligere kollega skal ha baby snart og da må det jo gaver til.
Så jeg og en annen kollega bestemte oss, americans at heart som vi er, for å gi den vordende mor en bleiekake.
Tyllen jeg kjøpte på tirsdag brukte jeg til å pakke rundt kaken.

Og fyllet besto av litt forskjellig til den lille.
Bildene har jeg lånt av Kikja.

4 kommentarer:

  1. hihi, se her ja:) veldig bra! Tipper hun ble glad!

    SvarSlett
  2. Hei!
    takk for hyggelig kommentar på bloggen, og koselig å høre at du leser den. Ha en fortsatt fin torsdag! Klem

    SvarSlett
  3. Det var fint:) Det er sååå morsomt å lage bleietårn. Morsomt med alle amerikanske tradisjoner. Jeg skulle ønske vi hadde de her i Norge også:) Men en dag bor jeg i USA så da får jeg vel oppleve det,hihi.

    Ha en strålende fredag. Blir det jobbing i helgen?

    SvarSlett
  4. Grommis: Det ble hun. :)

    Karianne: Ha en fin dag du også! :)

    Mrs.Pin: Jeg elsker amerikanske tradisjoner. ;)
    Anbefaler dere virkelig USA over en lenger periode. Det burde være obligatorisk å bo der en stund! Jeg har ikke angret et sekund på den tiden jeg bodde der. :)
    Det blir nok endel hagejobbing i helgen. Det er jo meldt bra vær! Hurra!!! hehe....
    Ha en strålende fredag du også, og ikke sitt for lenge på jobb!!

    SvarSlett