-->

Sider

torsdag 15. april 2010

Hjelp!!

Jeg fant endelig igjen brillene mine etter en lenger leteaksjon i går kveld.
Egentlig burde jeg vel bruke dem hele tiden, men jeg bruker de bare en 4-5 ganger i året på jobb eller når jeg ser på tv. (Kanskje ikke så rart jeg stadig vekk roter de bort da...)
Nå har jeg funnet ut at jeg ikke liker den verden jeg ser rundt meg når jeg bruker de.
Nå kan jeg faktisk klare å telle mursteinene i bygget på andre siden av gaten!!!
Dette er skummelt!
Nei, jeg foretrekker den verden jeg er vandt med.
Litt tåkete på avstand, ingen skarpe kanter på ting og alt ser pent ut rundt meg fordi jeg ikke ser så bra. ;)
Det er kanskje på tide å bestille time til en sjekk av øynene.
Og håpe alt jeg kan for at de vil la meg få linser denne gangen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar