-->

Sider

søndag 10. oktober 2010

Utfordring!

Samboeren har nå utfordret meg og selvsagt, siden jeg er sykkelenke, har utfordringen med sykling å gjøre.
Den er gjennomførbar, men kommer helt sikkert til å kreve mye pushing av meg selv siden jeg er blitt så lat i det siste. ;)
Jeg skal ha klart, med start i dag, sykle 264 km innen midnatt den 8 november.
Det er ikke så langt egentlig, men langt nok når det skal gjøres i tillegg til jobb, hus og hjem.
Belønningen dersom jeg klarer det er fantastisk!!!
NYE SKO!!!! Ha ha....
Og jeg er alt i gang med å prøve å finne ut hvilke jeg vil ha.
Nye pensko?
Ankel boots?

 Eller kanskje støvletter?
Alle er fra Buffalo.

2 kommentarer:

  1. Vi köper de när vi åker till Berlin :)

    SvarSlett
  2. Nath: Jeg gleder meg allerede til turen.
    Å reise hjem med en koffert full av sko er jo drømmen!!! :)

    SvarSlett