-->

Sider

lørdag 9. oktober 2010

Hvor ble uken av?

Den siste uken har rett og slett bare forsvunnet helt fra meg.
Masse å gjøre på jobb, et par kvelder med hjemmejobbing og vips så var det helg igjen. :)
Det har regnet her i sør det meste av uken men i dag har solen funnet det for godt å dukke opp igjen, og jeg ser litt av den sørlandsidyllen jeg ble lokket ned hit med. ;)
Høsten har virkelig kommet hit nå, men så leng solen skinner gjør det ikke meg noe.
Det er i grunnen ganske så pent ute da.
Dette treet må jeg innrømme at jeg aldri har lagt merke til før denne uken, til tross for at jeg har gått forbi det utallige ganger tidligere.
Jeg bør nok bli flinkere til å gå tur og bare nye fremfor å stresse fra A til B hele tiden. ;)

Håper dere alle har en nydelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar