-->

Sider

onsdag 13. oktober 2010

Gressenke

Da er samboeren send avgårde til Tallin med jobben og jeg skal være gressenke i 4 dager!
Jeg må innrømme at jeg har gruet meg litt til dette.
Jeg har ikke helt klart å "komme under huden" på huset enda og synes det til tider er litt for mye rare lyder her. Hehe...
Jeg har et lite prosjekt på gang mens jeg er alene nå da.
Gangen skal pusses opp!
ENDELIG!!!
Jeg gleder meg til å komme i gang nå.
Speil og bilder er tatt ned og kommoden er flyttet til spisestuen så nå er jeg klar for å vaske veggene.
Men først må jeg jobbe litt til. ;)
Ha en strålende onsdags kveld!

2 kommentarer:

  1. Så deilig med oppussing, her strever vi fælt med å prøve å bli ferdig med utvendig maling av hus FØR vinteren sier at nok er nok og vi må frem med metallskrape til neste år.

    Jeg leter etter lysten til å vaske huset, du har ikke kommet over den mens du ryddet gangen i så fall bes den sendt tilbake prompte;)

    Ha en strålende helg:)

    SvarSlett
  2. Bella: Jeg skal se om jeg har noe på lur i en av skuffene i kommoden jeg flyttet fra gangen. ;)
    Den inneholder det utroligste så man vet aldri hva man kan finne der. hehe

    Ha en strålende helg du også! :)

    SvarSlett