-->

Sider

tirsdag 19. oktober 2010

Rykk tilbake til start!

Det er nemlig det jeg innser at jeg må i gangen her nå.
Jeg er alt annet enn fornøyd med hvordan gangen ble etter helgens maleprosjekt.
Det er rett og slett for gult!
Og jeg er sint på mannen i malebutikken.
Jeg kom inn der, litt usikker på hva fargen jeg skulle ha het.
For jeg ville ha gangen lik som yttergangen og alt jeg husket var at jeg i fjor sommer brukte en "egge" farge.
Syntes at eggeskall skuret litt i ørene og sa " jeg tror egentlig den het eggehvit eller noe" men fikk beskjed om at "alle" maler i eggeskall og har eggehvite lister og det er omtrent ikke mulig å se forskjell på fargene.
LØGN! Det er STOR forskjell på de fargene!
Nå har jeg eggehvit yttergang og gangen innenfor er eggeskall.
Not good!
Så da er det bare å begynne på nytt, for jeg kjenner at jeg irriterer meg grønn over hvordan det ser ut nå hver eneste gang jeg går inn i gangen. :(
Vel, vel...Dørkarmene og alle listene er i det minste veldig pene nå da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar