-->

Sider

fredag 8. april 2011

Tid, lyst og motivasjon

Til å blogge er ikke alltid så lett å finne.
Tiden går altfor fort for meg og her satt jeg og trodde at det bare var noen få dager siden forrige innlegg og så oppdager jeg at det over 2 uker siden sist!
Jeg har formulert så mange innlegg i hodet, men aldri fått ordene til å nå helt ut til tastaturet.
Men, ny måned, nye muligheter og kanskje jeg klarer å finne tid i helgen til å få ut alle de innleggene jeg har tenkt på?
Ønsker alle en nydelig fredag!
Her i sør skinner solen og jeg gleder meg til å ta fatt på helgen!

1 kommentar:

  1. Slapp av og nyt våren, blogging skal være lystbetont og om man ikke føler for det skal man bare ta seg en liten timeout. Vips popper det opp det ene og det andre innlegget likevel:)

    Ønsker deg en deilig uke!

    Klem

    SvarSlett