-->

Sider

mandag 18. april 2011

Sykkelenken venter

På at påskeferien kan starte onsdag ettermiddag,
nytt kamera som skal komme i posten i disse dager,
og sosialisering med kollegaer i morgen kveld.

For øyeblikket er jeg så sliten at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på.
Det har vært en laaang helg uten så mye fri.
Lørdagen gikk med til husvask og rydding før jeg svingte med på dansegulvet med en drink i hver hånd
og søteste snuppa av en kollega.
(Ja, jeg er definitivt mest sosial med kollegaer ser jeg.)
Søndagen kom, og opprant på kontoret.
Vi hadde mye ommøblering å gjøre, for å ikke snakke om tryllingen vi måtte foreta oss for å få ting til å gå opp,
vi sto på som helter i går.
Og vi fortsatte da vi kom i dag.
I skrivende stund er det 3 timer siden jeg ankom jobb og endelig har jeg tid til å sette med ned med mine vanlige arbeidsoppgaver.

Gleder meg til klokken passerer "gå hjem" tid.
Da skal solen nytes. :)

Ha en strålende, fantastisk mandag i solkskinnet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar