-->

Sider

onsdag 23. mars 2011

Jeg drømmer om

Sommer, sol og Irland!
Min aller fineste amerikanske venninne Jenn fortalte i går at hun skal til Irland og spurte om jeg ville komme over dit og hilse på mens hun er der.
Og hvem sier vel nei til slikt?
Jeg fløy til Sveits for 2 år siden for å møte henne da hun var der.
Skikkelig skummelt, 9 år etter at vi sa hadet på Sky Harbor flyplassen, 9 år med kun mail, sms, facebook og sporadiske telefoner og vi plukket opp nøyaktig der vi slapp 9 år tidligere.
Vår forrige tur ble fylt med latter, tårer, minner og kosemoseklemmer på verdens beste venn!
Det er så fantastisk å ha slike venner!!!
Irsk natur, irske puber, shopping og min fineste fine, hva kan bli bedre enn det???
Åååå som jeg lengter!
Bare litt over 2 måneder til vi sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar