-->

Sider

torsdag 21. april 2011

Endelig påske!

Nå har jeg endelig startet påskeferien.
Eller, jeg har hatt hjemmekontor en times tid nå, men snart er alt ferdig og jeg kan begynne å pakke og fylle
bilen med mann og bonusbarn og vende nesen østover til mine foreldre.
For øyeblikket viser katten tegn til å ville være med, der hun ligger i kofferten.
Jeg må innrømme at jeg veldig gjerne skulle vært på jobb akkurat nå.
Det er nemlig veldig spennende ting som skjer der i dag som jeg så gjerne skulle sett.
Spørs om jeg ikke må få mannen til å gå med på et lite stopp tidlig på turen så jeg kan observere det hele på avstand. :)
Jeg har denne uken holdt på med mye praktiske ting og forberedelser til den store begivenheten så da er det litt trist å ikke være der og se det selv.
Men, men. That's life!
Nå får jeg vel hive meg rundt og pakke litt før barnet vokner og mannen er tilbake fra sykkeltur.

Ha en aldeles strålende og fantastisk påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar