-->

Sider

lørdag 22. januar 2011

Spisestue og oppussings prosjekter

Jeg er i full gang med å planlegge nye møbler, oppussing osv for å gjøre huset mer "vårt".
Det går sakte, men sikkert fremover, men nå er endelig hele spisestuen planlagt!
Nytt bord ble bestilt for noen uker siden, og jeg venter tålmodig på at vi skal nå slutten av februar og telefonen om at det har ankommet landet kommer.
Stoler klarte jeg, utrolig nok, å finne i den første butikken vi var innom på lørdag!
Hva er det for noe tull? Jeg som presterte å bruke over 1 time da bordet ble kjøpt til tross for at jeg allerede hadde bestemt meg før vi i det hele tatt kom til Skeidar???

Litt skuffet var jeg da over at jeg ikke kunne få med meg stolene med en gang (enda jeg viste at de ikke hadde de inne, men det kune jo hende at det på magisk vis befant seg 6 stk på lageret da).
Forventet levering der er også slutten av februar så i mellomtiden skal jeg sitte pent og pyntelig i sofaen og se på kjæresten som skal sette opp nye veggplater i spisestuen før møblene kommer!
En særdeles fin arbeidsfordeling her i huset! :)
Det er ikke det at jeg ikke vil hjelpe til, men vi har så forskjellige meninger om hvordan ting skal gjøres når vi pusser opp at for husfredens skyld er det best om en jobber og en holder seg langt unna.
Vi har lært av erfaring....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar