-->

Sider

søndag 2. januar 2011

Nyttårs forsetter

Er en ting jeg er veldig flink til å bryte.
Hvert år lager jeg en liste som i grunnen er overkommelig, men likevel ender jeg opp med å bryte de.
I år har jeg laget en ny vri.
Jeg skal hver måned ha et nytt mål!
Selvsagt skal dette følge med over i de neste månedene, men poenget er da at jeg kun har en ny ting å jobbe med av gangen!
Så, mitt januar forsett:
Jeg skal stresse mindre med jobben min og ikke jobbe fult så mye og heller nyte tiden hjemme med ting jeg vil fremfor å dra frem pc'en og jobbe videre!

Og jeg er da godt i gang.
Kjæresten er ute og trener og i stedet for å jobbe, som jeg egentlig burde ha gjort, har jeg valgt å nyte kvelden med jentefilm, stelling av negler og full avslapping.
Jobben kan vente til jeg er tilbake på kontoret klokken 8 i morgen tidlig!
Nå nyter jeg SATC filmen i stedet, og så fort den er ferdig akter jeg å sette i gang to'eren også.

Love the shoes, love the dresses, love them all.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar