-->

Sider

tirsdag 25. januar 2011

Jeg skal bli tante!

Hjelpes....
Jeg synes det var i går at jeg stolt trillet rund på lillesøsteren min, insisterte på å være den som matet henne og skiftet på henne og rett som det var kløp henne i tærne for å sjekke om hun var våken.
(Det var så mye morsomere med en våken lillesøstren fremfor den som bare sov hele tiden!)
Og nå skal lillesøsteren min bli mamma!!
Tiden går virkelig fort.
I helgen fikk jeg handlet en liten gave til min nye niese/nevø som kommer til sommeren.
Bare litt små stæsj da.
En bukse, et par bodyer, en cardigan, kluter og et håndkle.
Noen ganger kan jeg bare ikke dy meg.
Søster ringe i dag for å takke for gaven og kunne samtidig fortelle at hun ble litt satt ut.
Det gikk opp for henne i dag at om noen måneder kom det et nytt menneske til verden og sånn hadde hun i grunnen ikke tenkt på det før, men pakken ga henne i allefall et spark bak til å klargjøre en kommode til babyen da.
Et sted må h*n jo ha klærne sine.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer som blivende tante!!
    Men du klarer ikke å shoppe "bare litt småstæsj" du vettu ;)

    SvarSlett
  2. Kikja: Nei, det blir vel fort litt mer enn "bare litt" når jeg setter i gang. Ha ha....
    Jeg har jo alt nå enda en pakke liggende her som må sendes. ;)

    SvarSlett