-->

Sider

tirsdag 25. januar 2011

Mannen overrasker stort...

Etter middagen i dag lå vi her i huset lettere henslengt på hver vår sofa da følgende samtale fant sted og satte meg helt ut.
Mannen: Du har rett i at vi bør bli flinkere til å gjøre ting sammen om kvelden på hverdager. Skal vi ta en tur til IKEA?
Jeg: Tuller du med meg??
Mannen: Nei, jeg er helt seriøs. Det var jo ting du ville ha der på lørdag som du ikke ville stå i de ekstremkøene for.
Jeg: Er du helt sikker på at du ikke tuller med meg? Eller er du i ferd med å bli alvorlig syk?
Mannen: Nei, jeg er helt seriøs. Skal vi dra eller ikke?

Litt over en time senere var vi på vei ut fra IKEA med alle de tingene jeg ikke orket å stå en time i kø for på lørdag, samt en hel masse andre småting.
Så nå har jeg endelig speil i walk-in'en min, 4 nye lysestaker ( 2 av de til spisestuen jeg venter sånn på), og en skuff fylt opp med duftlys.


Men jeg har fortsatt ikke kommet helt over sjokket over en kjæreste som på eget initiativ forselår en IKEA tur på en helt vanlig mandag...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar