-->

Sider

mandag 20. juni 2011

Dublin with the Murphys

Endelig har jeg funnet tid til litt Dublin blogging!
Det var virkelig en herlig tur, med my god mat, drikke, shopping og litt sightseeing med min andre familie,
the Murphys.
Jeg husker godt den dagen jeg og Jenn møttes.
Home comming `99.
Ingen av oss var videre fornøyd med datene våre til skoledansen, men midt oppe i det hele fant vi
en venn for livet i hverandre.
Jeg tror det var sjebnebestemt at vi skulle bli venner. Vi bare klikket med en gang.

Hotellet, en restaurert skole fra 1800-tallet.
Bygget var så fint!!!


Jenn fant det norske flagget på en bar og måtte ha bilde med det til ære for meg. :)
Vi tok en tur innom St.Patrick's katedralen.
Den er mye, mye større enn hva bildet gir inntrykk av her.
Og vistnok enda penere fra andre siden.
Tull og tøys utenfor Guinness fabrikken!

Vann er en viktig ingrediens når det lages øl så her måtte vi selvsagt ta et bilde. ;)
Guienness fabrikken er STOR! Vi gikk og gikk og gikk og gikk....
Endelig fant vi baren på toppen!
Guinness er ikke min favoritt....
Litt lei av kameraet mitt...
En ny variant av "trampoline bildet" vi tok sammen 2 andre venninner
under min aller siste kveld i Phoenix for 11 år siden. Ganske nøyaktig også. Dette ble tatt siste kvelden i Dublin, 1 juni. Orginalen ble tatt 1 juni 2000.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar