-->

Sider

lørdag 4. juni 2011

Borte bra, men hjemme best

Nå sitter jeg hjemme i sofaen og nyter en kopp kaffe mens jeg venter på at mann og bonusbarn skal komme tilbake så vi kan reise i butikken.
Gradestokken viser fantastiske 29 grader i skyggen her i syden og jeg har på meg den fiiine (og BILLIGE) sommerkjolen som fikk bli med meg hjem fra Dublin.
Det var helt fantastisk å være på tur, men det er jammen enda bedre å være hjemme.
Jeg fikk med meg en forkjølelse et sted på flyet mellom Dublin og Oslo, så flyturen fra Oslo til Kristiansand var en smule ubehagelig.
Formen er alt annet enn på topp i dag også, men jeg satser alt på at jeg er 100% frisk på mandag!!
Skal se om jeg ikke får blogget litt fra turen ila dagen også.
Har tatt så mye bilder!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar