-->

Sider

tirsdag 15. mars 2011

Jula varer helt til påske...

Så da er det vel bare fornuftig å starte med julegavene nå?
Ja, jeg har virkelig overgått meg selv de siste dagene.
Rammet av sykdom har helgen blitt tilbrakt under et pledd i sofaen.
Shoppingsugen som jeg var har pc'en vært en god venn å ha i nærheten og jeg har klikket hjem
hele 5 julegaver!!!
Selv min mor var i sjokk da ikke engang hun, damen som alltid er tidlig ute med ting, har klart så mye som å tenke på at det finnes en måned som heter desember i 2011 også.
Det var vel ikke helt planlagt å starte med julegavene så tidlig, men salg er salg, og jeg har familie og venner som samler på ting og tang som koster litt.
Jeg velger å ikke tenke på pengene jeg har brukt, og fokuserer heller på det faktum at jeg har spart nesten like mye som jeg har brukt!
Og det på ting som ville blitt kjøpt i desember uansett!
I love it altså!
Og det jeg har spart på salgshopping, ja det er i skrivende stund på vei over til bryllupskontoen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar