-->

Sider

fredag 4. februar 2011

Litt på halv tolv.

What a start!
Våknet alt, alt for sent av at telefonen ringte. Mange stygge ord surrer i hodet og før jeg rekker å reagere kommer noen av de ut høyt! SHIT!!! Sier unnskyld til kjæresten som bare skulle være snill og ringte for å vekke meg.
Vel inne på badet, håret til alle kanter, konkluderer raskt med at dette er håpløst!
"Shit, M kommer om 10 minutter for å hente meg!"
Hårbørsten er søkk vekk, så håret må gres med fingrene og litt vann. Titter lengselsfult bort på dusjen og drømmer om gamledager da jeg hadde tid til å dusje om morgenen.
Starter prosjekt male ansiktet, gir fort opp. Noen har helt superlim i øynene mine, de vil ikke opp!
Inn i walk-in'en....
Hvilken idiot er det som har brukt natten på å rive alle klærne mine ut fra hyllene og ned på gulvet????
Det plinger svakt i en bjelle bak i hodet. Noe om at jeg startet et ryddeprosjekt i går kveld???
Nei, det må da være feil? Jeg liker jo ikke å rydde engang!!!
Skybert, dette er din feil!
Finner til slutt noe å ha på meg. Så oppdager jeg at alt har forskjellige nyanser grått!
Så lite lekkert! Angst! Det var jo ikke dette jeg ville gå med!!!
Så braker det løs med musikk utenfor huset. M har ankommet, ingen tid til å skifte.
Mobil, pc, enda en mobil ned i vesken, ut i gangen, titter ut og konkluderer med at gummistøvler er det eneste fornuftige i dag.
Men jeg liker slikt vær, for da kan jeg bruke de fine støvlene mine!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar