-->

Sider

tirsdag 1. februar 2011

123

For 8 år siden kom verdens skjønneste niese Emma til verden, så den fine datoen 1.2.03.
Min lille prinsesse, vakringen, den skjønne Emmsipemsi er ikke så liten lenger.

Den vakre "lille" skapningen som fikk meg til å strikke mitt aller første, og eneste, babyteppe, har fått meg til å smile og le utallige ganger, som kommer løpende mot meg med verdens største smil hver gang vi sees, så veslevoksen, og opphav av ufattelig mange gullkorn formulert slik bare barn kan si det.
Alle timene vi har brukt på kos og lek, avslapping på sengen der du iherdig viklet de små fingrene dine inn i håret mitt for det var det beste du viste som liten.
Togturer der du for hvert eneste stopp spurte om vi skulle av, og så sint du ble da gamle damer tok det for gitt at jeg var mammaen din. De måtte jo skjønne at jeg var tante og vi skulle på jentetur!!
Vi brukte opptil en time på å avslutte dagen i barnehagen når jeg hentet deg, for vi måtte jo leke sammen i sandkassen først!
Det er minner jeg alltid vil ha med meg og jeg er så ufattelig glad i deg, Emma'n min!
Gratulerer så mye med dagen, jenta mi!

3 kommentarer:

  1. Hei tante! Takk for det fine du skrev om meg. Jeg sover med teppet i senga mi hver natt jeg! Jeg er veldig glad for det og det er mitt eget koseteppe. Og jeg er superglad i deg! Kos og SUSS fra Emma <3

    SvarSlett
  2. ÅH, Emma er heldig som har en tante som deg:)

    SvarSlett
  3. Grommis: Så søt du er, men det er jeg som er heldig som har en niese som Emma. :)

    SvarSlett