-->

Sider

onsdag 23. februar 2011

Føler meg utenfor....

Nå når alle prater om lykken ved at Freias Påskeegg igjen er å oppdrive i butikken.
Facebook er full av statusoppdateringer om hvor gode de er og hvordan folk koser seg og nyter de til det fulle. Overalt hvor jeg snur meg er det noen som prater om disse magiske eggene som smaker bedre enn noe annet.
Selv min "liker bare ren melkesjokolade" søster har hevet seg på bølgen og nyter nå Freia Påskeegg.
(Jeg mistenker at det fra hennes side er en aldri så liten graviditets dille.)
Hvorfor skal alle snakke så mye om denne lille, overprisete, vonde greia i lilla eggekartong???
Den er virkelig ikke god!
Hvorfor ikke snakke om den herlige, nydelige, søte, GODE påskemarsipanen???
Der har vi godterier som fortjener en virkelig hyllest!
En annen ting: Hvorfor heter det Freia PÅSKEegg og PÅSKEmarsipan når de begynner å selge det i butikkene 2 måneder før påske? Samme med julegodteriene. Alt i oktober er de å oppdrive i butikkhyllene.
Hva med å kalle det høst og vår godterier?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar