-->

Sider

tirsdag 10. august 2010

Walk in closet

Endelig er det ferdig!!!
Og jeg har fått pakket ut (nesten) alle klærne mine.
Så er det på tide å få ut bildene som jeg lovet for noen dager siden.
Rommet er ikke så stort, ca 6 kvm. Men jeg er super fornøyd!
Good bye walk in rot, welcome walk in closet!
Før:


Etter:



Rommet ble heller ikke så rosa som jeg fryktet når vi fikk opp skapene.
Det kan se ut som at vi muligens må ha noen rader til med skohyller også.
Jeg har en eske med støvletter jeg ikke helt har klart å lokalisere enda.
Krakken mellom veskehyllen og skapet er alt brukt mye.
Det er alt annet enn enkelt å ha skap som er 240cm høye når man som meg bare er 162 høy. ;)

4 kommentarer:

  1. Så fint walk-in-closet du har fått deg:) Alle jenter med plass fortjener et walk-in spør du meg;)
    Planlegger å lage mini-walk-ins på ungenes rom når vi begynner på loftsetasjen vår også, det er virkelig deilig å legge seg i et soverom fritt for klær og rot hver eneste kveld. Personlig tror jeg det er akkurat derfor jeg sover så godt om natten (når jeg ikke har våkne barn that is;).

    Ha en strålende onsdag:)

    SvarSlett
  2. Bella: Ja, jeg må innrømme at jeg er overlykkelig over at vi har plass til walk in closet i huset. Det er så deilig og ha alt på et sted. Og jeg føler meg nesten som en prinsesse hver morgen når jeg går inn der. ;)

    Ha en strålende kveld! :)

    SvarSlett
  3. You lucky girl! Misunner deg ikke i hele tatt altså....... ;)

    SvarSlett
  4. Kikja: Om du kommer på sørover noen gang kan jeg sette inn en gjesteseng til deg i garderoben. ;)

    SvarSlett