-->

Sider

tirsdag 5. januar 2010

Ops....

Jeg har en lei tendens til å ha veldig mye rart på bunnen av vesken min. Kremer, lypsyl, lipgloss osv...
Og gjerne fler av hver også.

Jeg tok nettopp ut lommebok, telefon, busskort, sminkepung og hårbørste og fant
da alt dette nederst... Ikke rart vesken min alltid veier 3-4 kg...

Kuldekrem, 2 antibac håndkremer, 7 små flasker med antibac hand gel (i like mange forskjellige dufter),  2 EOS leppepomader, 1 lyspyl med bivoks, 1 neglelakk, 2 hårklyper, to pakker med hårnåler, 2 stk Lypsyl Glossy Minerals og min lenge savnede kodebrikke til nettbanken.

Disse to er jeg forøvrig blitt veldig glad i nå...


Ikke ekstremt klissete slik som mange er, og de gir bra med fukt.

1 kommentar:

  1. Haha, huff, du må jo bli helt skeiv i nakken av å bære på alt dette her? ALt vi jenter føler behov for å ha tilgjengelig hele tiden... ;P Jeg ryddet ut kontoret mitt i går, og DER var det mye greier, skal jeg si deg..

    SvarSlett