-->

Sider

onsdag 13. januar 2010

Ny veske

Jeg måtte til legen tidlig i dag og mens jeg ventet på toget tok jeg en liten tur innom nærmeste butikk siden det var så kaldt ute.
Fant en praktisk veske med plass til mye som var satt ned med 50%.
Synes ikke den var sånn kjempe fin, men praktisk og rommer mye så den er sikkert helt topp å ha med når jeg skal ut og reise osv. Gleden ble brått veldig stor da jeg kom til kassen og jenta som sto der kunne opplyse om at den var satt ned enda en gang!! 99kr for en veske er ingenting!!!
Så nå er jeg veldig glad og fornøyd.

Ikke det beste bildet men, det er tatt med mobilen, som vanlig.
Siden den bare har et stort rom måtte jeg finne en grei løsning for å slippe å ha en hel haug ting som forsvinner oppi der. Heldigvis har jeg et hav av sminkepunger hjemme så nå har jeg fylt en med lipgloss, håndkrem, anti bac og paracet og en med andre småting som nøkler, kodebrikke til nettbanken, hårspenner osv.
Håper jeg klarer å holde litt orden der i allefall et par uker. ;)



 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny veske - må si jeg er spent på hvor lenge det er orden i den ;)

    SvarSlett
  2. Jeg har som mål å klare det ut januar i første omgang. Men du kjenner jo meg... Surrete til tusen! ;)

    SvarSlett