-->

Sider

tirsdag 26. januar 2010

Utfordring

Jeg ble utfordret av Mrs.Pin
1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den sjette mappen
3. Finn det sjette bildet
4. Sett inn bildet på blogge, og skriv litt om det
5. Inviter 6 nye, link og gi beskjed



Dette er et bilde av min nydelige venninne Jennifer som jeg har kjent siden jeg bodde i USA.
Plutselig en dag i juni sendte hun meg en mail om at hun skulle til Europa i juli.
Da måtte jeg jo be om reiseruten hennes. Så fort jeg fikk den bestilte jeg billetter til Sveits og ga
henne beskjed om at vi ko

m til å sees i Zürich.
Selv om vi ikke hadde sett hverandre på 9 år plukket vi opp akkurat der vi slapp den gang.
Her er vi oppe på en høyde ved elven som renner igjenom Zürich.
Dagene der er en av de beste feriene ever. ;)


Jeg utfordrer:
Kikja

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar